Re: Dysk do zewnętrznej kieszeni - co wybrać?

Autor: silentboy <silentboy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 19:36:43 MET DST

Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> "
Zewnętrzne

> [...]
> zdarzało mi się, że się rozłączył, ale tylko w 2gim przypadku, więc być
> może to kwestią nadmiernego prądu z portu USB ( jakie jest maximum ? ).
> Kieszeń można 'doładować' kabelkiem łączącym ją z portem PS/2 (kabelek
> jest w standartowym wyposażeniu), także odpada problem wielkiego zasilacza.
>
> Tak to jest Canyon, sama kieszeń w sprzedaży detalicznej kosztuje 75zł
> brutto, ja jestem zadowolony. Dla niektórych minusem może być to, że
> wyciągnięcie dysku wymaga odkręcenia 12 śrubek, ale jeżeli używa się
> tego do przenoszenia danych, a nie dysków, to ten fakt nie ma znaczenia.

Jeśli chodzi o śrubki, to nie jest to problem. Dla mnie to raczej zaleta. Chcę
włożyć dysk i przez długi czas bezpiecznie nosić go w tej kieszeni :)
Czyli jakie mamy zasilanie w kieszeni jeśli korzystamy tylko z USB? To
uciągnie dysk? Bo czasami kieszeń będzie wpięta do notka bez PS/2, tylko USB..