Re: Asus A7N8X - E Deluxe Pomocy

Autor: TOman <ttomch_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 19:27:16 MET DST

Użytkownik PaiHiWo napisał:
> Witam !
> Zakupiłem wczoraj Asusa A7N8X - E Deluxe i bartona 2500+ Mobile. Wiem, że
> są pewne problemy z rozpoznaniem tego procesora na płycie.

Mama dokladnie ta sama plyte i proca i nie mam z nia problemow.

> Ustawialem go
> 2. 166 x 11 i widzi go jako Athlon Mobile 800 MHz

czyli powinien go wykryc jako 2500+, czyli 1,83 Mhz
hmm jaka wersje biosu masz ?

> I teraz nastąpi seria pytań:
> 1. Czy przy rozpoznaniu 600 i 800 MHz zegar faktyczny wynosi 1,83 GHz a
> tylko tak wyswietla czy jest faktycznie 800 i 600 ?

hmm raczej nie, sprawdz jeszcze Nvidia System Utility albo innym
programikiem pod winda.

> 2. Czy da się ustawić tak bios zeby wykrywało go normalnie a nie jako Unknow
> CPU (bo tak wykrywa przy ustawieniu 9 x 200 - Unknow CPU 1,8 GHz)
> Dodam ze mam najnowszy bios ze strony Asusa. Moze jest jakis bios ktory
> dobrze wykrywa tego procka ?

nie probowalem takiego ustawienia, aktualnie mam 11x200 i mi wystarcza,
wykrywa go jako 2200 MHz.

> PaiHiWo

Pozdrawia
TOman