Re: tania i dobra plyta pod bartona (oc)

Autor: Blesso <spam>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 18:16:05 MET DST

Użytkownik "KrasiaK" <> napisał
> do tego do czego sie uda chlopczyku! moze 3200+ moze mniej moze wiecej
> taaa, a ty skad taki madry jestes ze wiesz co ja kupuje i jakie mam
> doswiadczenie?
________________________

yo ! "fachowiec od podkrecania"
zeby Cie nie dolowac za bardzo powiem tak :
zadajesz pytanie odnosnie sprzetu na ktorym Barton ma chodzic na 200MHz(
FSB)
jakbys sie "domyslil " bedzie on chodzil na kazdej plycie oferujacej taka
czestotliwosc i majacej mozliwosc podniesienia napiecia
Co ciekawe takie mozliwosci daje wiekszosc plyt na chipsetach
KT400A/600/800/nforce/2
dzielnik przy tej czestotliwosci pozostaje ten sam co przy 166MHz wiec nie
ma tu problemu.
wiec w czym jest problem ?
po pierwsze -w samym procesorze - bo jak zapewne dobrze wiesz sa rozne serie
prockow(kwestia podzialu wafla z ktorego sa wykonane) -jedne daja sie dobrze
podkrecac a inne mniej
po drugie - w "obsludze" -czyli facecie ktory ten sprzet ma
po trzecie -w zasilaczu,pamieci RAM,chlodzeniu

 I dla mnie dziwne jest to ze ktos zadaje "podobne "pytanie - kupujac w
sumie jeden z mocniejszych prockow AMD (a kazdym badz razie nie low-endowy)
i od razu chce go podkrecac nie grajac w gry typu Doom3 (jak sam raczyles
zazanczyc)
wiec co ? System Ci sie szybciej uruchomi? filmy beda lepiej chodzic ?w
Wordzie znaki beda lepiej wygladac ? W CS zabijesz wiecej terrorystow ?
zdekodujesz szybciej muzyke z audio do Mp3 ?
a moze bedziesz sie chwalil przed kumplami?

Podkrecanie Bartona wiec mija sie z celem -gdyz w wiekszosci zastosowan
jego moc jest az naddto wystarczajaca.
No chyba ze szukasz pozaziemskim cywilizacji z Seti i pewnie ten podkrecony
Barton jawnie sie przyczyni do znalezienia odpowidzi na pytanie "czy UFO
wyladowalo na gnojniku od sasiadowej chalupy"

wiec kupuj co chcesz - co pozwoli Ci ruszyc tego Bartona na 200MHz ( stwiam
na Abita oraz na Tolka Banana )

A ja pozdrawiam
Blesso oraz jego Asus z KT600 - Athlon XP 2600(Barton) pracujacy na
magistrali 100MHz, 512 MB TWINMOS, Hercules 8500LE( 100/100 -rdzen/pamiec)