Re: tania i dobra plyta pod bartona (oc)

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 22:45:42 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ckbnen$3lj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> yo ! "fachowiec od podkrecania"
ja sie takim nie nazwalem, ale ok

> zadajesz pytanie odnosnie sprzetu na ktorym Barton ma chodzic na 200MHz(
> FSB)
> jakbys sie "domyslil " bedzie on chodzil na kazdej plycie oferujacej taka
> czestotliwosc i majacej mozliwosc podniesienia napiecia
> Co ciekawe takie mozliwosci daje wiekszosc plyt na chipsetach
> KT400A/600/800/nforce/2

haaa, gdyby tak bylo - to bym swojego soltka na kt400 nie chcial zmieniac -
niestesty u mnei sytuacja jest taka ze przy 200MHz ustawionym w biosie,
rzeczywista jest 198 i przez to szyna PCI juz nie jest na 33.. ot problem!

> po pierwsze -w samym procesorze - bo jak zapewne dobrze wiesz sa rozne
> serie
wiem, wiem - procek jest z dobrej serii, odblokowany mnoznik, seria sprzed
ktoregos tygodnia 2003 roku - wiec racze szanse na puszczenie go na np.
3200+ sa duze!

> po trzecie -w zasilaczu,pamieci RAM,chlodzeniu
i badzo tego jestem swiadom - chlodzenie narazie dosc przecietne (spire
whisperock IV, ale w planach juz lepszego mam), zasilka zmieniona ostatnio
na ModeCom GTF 300W

> I dla mnie dziwne jest to ze ktos zadaje "podobne "pytanie - kupujac w
> sumie jeden z mocniejszych prockow AMD (a kazdym badz razie nie
> low-endowy)
> i od razu chce go podkrecac nie grajac w gry typu Doom3 (jak sam raczyles
bo sam zaczales z tym doomem, ale czy ja powiedzialem ze nie gram w inne
wymagajace gry - a wierz mi ze takie oprocz dooma tez istnieja :-)

> A ja pozdrawiam
> Blesso oraz jego Asus z KT600 - Athlon XP 2600(Barton) pracujacy na
> magistrali 100MHz, 512 MB TWINMOS, Hercules 8500LE( 100/100 -rdzen/pamiec)

oooj, ooj - to z drugiej strony po Ci tak szybki procek przy w sumie
przecietnej grafice - smiem twierdzic ze w dooma to sobie zbytnio nie
pohulasz :-)
no i coz za ironia panie 100Mhz

KrasiaK