Re: tania i dobra plyta pod bartona (oc)

Autor: KrasiaK <kkrasinski_at_komputerswiat.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 15:42:07 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ckbbvg$1ih$1@atlantis.news.tpi.pl...
> taaaa ?
> a do czego ten barton ma byc podkrecony ?
do tego do czego sie uda chlopczyku! moze 3200+ moze mniej moze wiecej

> Do Dooma 3 ? z Radkeim 9550? he he - nie rozsmieszaj mnie
akurat nie gram w takie gry - ale jakbys nie byl taki beznadziejny to bys
zapytal jakiego mam radka - a mam gecube exterme (podkrecoy 500 / 700 ) i
doom3 w 800x600 high chodzi okej - wiecc sorry ,ale komenarze masz na
poziomie przedszkola!

> kupujesz procka i plyte i od razu chcesz podkrecac procka ?
taaa, a ty skad taki madry jestes ze wiesz co ja kupuje i jakie mam
doswiadczenie?

> w Saperze i Pasjansie pewnie bedziesz mial 20 klatek wiecej
milej gry

nie pozdrawiam!