Re: Jaki monitor CRT?

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 09:58:56 MET DST

> Chcialbym kupic monitor CRT. Mam na to 550zl i nie mam pojecia jaki kupic. O
> ile na sprzecie sie znam, to o monitorach nie wiem duzo. Szukalem na allegro
> i atrakcyjny wydal mi sie Dell:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=31991351 Jestem programista i duzo
> godzin pracuje z tekstem. Zalezy mi na tym aby obraz byl stabilny i ostry
> bardzo dlugo. Nie chcialbym sie tez naciac na jakas "atrakcyjna" oferte, a
> potem zalowac.
ja tez zastanawiałem sie nad kupnem monitora i też kusiła mnie niska cena
markowych używanych monitorów na Allegro. Po przemyśleniu sprawy doszedłem
do wniosku że lepiej kupić nowy monitor. Pamiętaj o tym ze te monitory
pracowały
w firmach gdzie chodziły po 10 godzin dziennie i tikt się niemi nie
przejmował.
Monitor to jest sie wypala i taraci ostrość a oczy sa najważniejsze!

> Czy kupie w ogole jakis nowy, dobry monitor za te cene?
Raczej nie minimum to ok. 800PLN

Maciek