Jaki monitor CRT?

Autor: Piotr S <piechu1_at_XXXwp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 23:14:32 MET DST

Witam,

Chcialbym kupic monitor CRT. Mam na to 550zl i nie mam pojecia jaki kupic. O
ile na sprzecie sie znam, to o monitorach nie wiem duzo. Szukalem na allegro
i atrakcyjny wydal mi sie Dell:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=31991351 Jestem programista i duzo
godzin pracuje z tekstem. Zalezy mi na tym aby obraz byl stabilny i ostry
bardzo dlugo. Nie chcialbym sie tez naciac na jakas "atrakcyjna" oferte, a
potem zalowac.

Czy kupie w ogole jakis nowy, dobry monitor za te cene? Czy ten Dell jest
ok?

Piotr