Re: Jaki monitor CRT?

Autor: Dmitri <oksima_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 01:27:27 MET DST

Ten monitorek jest calkiem niezly, ale sprzet uzywany, to zawsze sprzet
uzywany, szczegolnie jesli jest to monitor albo telewizor... I ta gwarancja
1 miesiac... Kiedys padl mi monitor, pojechalem do derwisu po znajomosci
zaplacilem duzo mniej, ale po zabiegu monitor dzialal rowno tydzien i sie
spalil calkowicie, normalnie zadymil mi sie na biurku. Decyzja nalezy do
ciebie. Osobiscie bym wzial moze troche gorszy, ale nowy monitor.
pozdr.