Re: jakie wentylatorki

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 17:25:25 MET DST

*Sekator* napisał:

> jeśli juz coś komuś składam, to wybieram albo dobrej jakości
> podzespoły

Ale przecież nigdy nie masz pewności co jest naprawdę bardzo dobre.
Cenione firmy Asus i Gigabyte wypuszczają ostatnio coraz bardziej
awaryjne płyty główne. Abit i MSI też miały wpadki. Raz się uda,
innym razem nie :(

> odsyłam go do jakiejś firmy, niech mu składają. Bo na cholerę
> mi później biadolenie, że źle złożyłem, że kondensatory puchną,
> że się podstawka urwała:-)

Ja też doszedłem do takiego wniosku. Jeszcze parę lat temu składałem
komputery wszystkim znajomym za najzwyklejsze "dzięki, stary". Potem
traciłem czas na darmowe serwisowanie, gdy okazało się, że np.
wentyl się zatarł, coś zaczęło terkotać albo padło na amen. Wtedy
musiałem się tłumaczyć, że sprzęt jest OK, tylko widocznie trafił
się felerny model, czy coś podobnego. Kupa nerwów, zero kasy i
satysfakcji. Teraz odsyłam wszystkich do sklepów i najwyżej
proponuję, co ja bym sobie kupił na ich miejscu.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/