Re: jakie wentylatorki

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 15:23:07 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4x74cqkjs4cb$.dlg@powered.by.sniper...

> Mało jeszcze widziałeś. Wcale nie trzeba rzucać komputerem,
> żeby słabszej jakości zaczepy od socketu nie utrzymały takiego
> półkilogramowego klocka. Wszystko zależy od konstrukcji socketu
> i jakości tworzywa z jakiego został wykonany. Widziałem przypadki,
> gdy nawet dużo lżejszy radiator, ale z bardzo sprężystą zapinką
> ułamał zaczepy. Jeśli radiator nie jest przykręcony bezpośrednio
> do płyty, taka sytuacja może się czasami wydarzyć.

Wiesz, nie zajmuję się tym zawodowo, ale jeśli juz coś komuś składam, to
wybieram albo dobrej jakości podzespoły, albo jeśli delikwent chce taniej,
to odsyłam go do jakiejś firmy, niech mu składają. Bo na cholerę mi
później biadolenie, że źle złożyłem, że kondensatory puchną, że się
podstawka urwała:-) i to całe zawracanie dupy, że coś nie działa. I jak
dotąd problemów nie mam, sami zadowoleni użytkownicy ;-)

Pozdrawiam i jak najmniej urwanych socketów życzę ;-)))))
Sekator.