Re: jakie wentylatorki

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 15:12:09 MET DST

*Sekator* napisał:

> przy normalnym przenoszeniu, bez rzucania, kopania
> i poniewierania nie ma szans na oderwanie podstawki!!

Mało jeszcze widziałeś. Wcale nie trzeba rzucać komputerem,
żeby słabszej jakości zaczepy od socketu nie utrzymały takiego
półkilogramowego klocka. Wszystko zależy od konstrukcji socketu
i jakości tworzywa z jakiego został wykonany. Widziałem przypadki,
gdy nawet dużo lżejszy radiator, ale z bardzo sprężystą zapinką
ułamał zaczepy. Jeśli radiator nie jest przykręcony bezpośrednio
do płyty, taka sytuacja może się czasami wydarzyć.

> lepiej teraz wydać 20 zł więcej niż później kupować nowy

Tu się zgodzę :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/