Re: jakie wentylatorki

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 15:10:33 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tomway@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ck62r8$qgv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z praktyki znajomego sklepu, mieli takie przypadki (nie wiem czy klieńci
> sami je mocowali)

Na mój gust to klienci obchodzili sie w kompem jak z pudłem na śmieci....

> Jeżeli montujesz wentyla na socket A to wisi on tylko i wyłącznie na
> podstawce.

To chyba oczywiste, chociaż są wentyle montowane do płyty...

> Nie twierdzę, że podstawka się odrazu urwie, ale obciążenie jest bardzo
> duże.

Faktycznie jest duże, ale dla mnie łatwość urwania podstawki jest podobna
do łatwości mechanicznego uszkodzenia HDD, czyli na prawdę trzeba się
postarać, albo nie mieć zielonego pojęcia jak się obchodzić z komputerem.

> Komputer się czasami przewozi itp.

Ależ oczywiście :-) ale chyba nie rzucasz go do bagażnika na koło
zapasowe??

> TM

Sekator.