Re: Monitory - "lezaki magazynowe" na Allegro

Autor: jack <shineme_at_tego_nie_pisac.gazeta.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 08:47:45 MET DST

> Dzieki. Tutaj sytuacja byla taka jak z moja drukarka - oryginalnie
> zapakowana, rok gwarancji, oficjalny dystrybutor itd. Gros monitorow
> "lezakow" sprzedawane jest jednak luzem, przez tych samych ludzi, ktorzy
> handluja sprzetem poleasingowym, z gwarancja sprzedawcy 3-6 m-cy i
zastrz.,
> ze obudowy moga byc porysowane lub nawet z usunietym anty-refleksem. Jak
> dla mnie jest to troche dziwne i chyba bede jednak polowal na taki zestaw
> jak mowisz.

Witam.
Ja jestem uzytkownikiem juz drugiego takiego własnie lezaka - pierwszy
sprzedałem tylko w celu kupienia większego.Mialem Eizo 17 a teraz Compaq'a
19 na Mitsubishi i jestem naprawde bardzo zadowolony.Monitor bez pudełka
faktycznie ale nie był uzywany i nie ma nieczego uszkodzonego np: warstwy o
której piszesz - nawiasem mówiąc to bardzo konieczna warstwa przy dobrym
monitorze.
Ja kupowałem je zawsze osobiście w hurtowni takich własnie lezaków - nie
wiem gdzie mieszkasz ale jesli w małopolsce polecam bo jest niedaleko
Krakowa.

pozdrawiam