Re: Monitory - "lezaki magazynowe" na Allegro

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 00:29:27 MET DST

"Robert P." <zyx3@poczta.xonet.pl> wrote in
news:ck4b17$j3u$1@atlantis.news.tpi.pl:

/ciach.../

> Roznie z tym bywa tez sie interesowalem tymi monitorami, miedzy innymi
> Iiyama, ponizej moje zapytanie do przedstawiciela na Polske Iiyamy
> oraz odpowiedz.

/ciach.../

Dzieki. Tutaj sytuacja byla taka jak z moja drukarka - oryginalnie
zapakowana, rok gwarancji, oficjalny dystrybutor itd. Gros monitorow
"lezakow" sprzedawane jest jednak luzem, przez tych samych ludzi, ktorzy
handluja sprzetem poleasingowym, z gwarancja sprzedawcy 3-6 m-cy i zastrz.,
ze obudowy moga byc porysowane lub nawet z usunietym anty-refleksem. Jak
dla mnie jest to troche dziwne i chyba bede jednak polowal na taki zestaw
jak mowisz.

Pozdarwiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail