DIAGNOZA I REANIMACJA DYSKU KTORY NIBY DZIAŁA...

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 03:22:58 MET DST

Dysk Seagate U Series 5
Model: ST320413A
Pojemność 20GB

Objawy:
Jako drugi dysk w systemie dziala ok.
Jesli chce by byl systemowym i zainstaluje na min Win XP SP1 w polowie
instalacji wywala sie i restartuje w nieskonczonosc komputer.
Windows 98 instaluje sie i dziala ok
Gdy wgram na ten dysk obraz z zainstalowanego Win XP SP1 objaw
restartowania sie powtarza.
Sprawdzany na dwoch komputerach...w kazdym to samo.

Leczenie:
Sea Tools... nie wykrywa badów...tylko ma problem z systemem plikow ale to
po restartach wiec moze cos tam juz nie tak.
Norton Disc Doctor 2004 nie wykrywa zadnych anomalii
Scan Disk nie wykrywa zadnych anomalii
HDD Regenerator nie wykrywa zadnego bada.
Formatuje się ok. Mozna zakladac i wywalac partycje i zadnego sprzeciwu.
A mimo to objaw resetowania komputera w trakcie instalacji winXP lub proby
uruchomienia komputera z odtworzonego ( i dzialajacego z innym dyskiem )
obrazu dysku jak był tak jest.
Co jeszcze moge zrobic w domowych warunkach...
Dysk nie jest moj a kolezanki... i musze na nim zainstalowac system XP.
Podpowiedzcie cos prosze bo juz nie wiem co mam o tym myslec.
Pozdrawiam.

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***