Re: Monitory - "lezaki magazynowe" na Allegro

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 23:04:34 MET DST

> [...]
na
> Allegro monitory szukajac analogicznego sprzetu - sprzed kilku lat, ale
> fabrycznie nowego. Niestety monitorom sprzedawanym jako "lezaki" nie tylko
> brakuje opakowan, papierow i akcesorii, ale dowiaduje sie np., ze warstwa
> antyrefleksyjna zostala celowo calkowicie usunieta. Na pytanie czemu tak
> sie stalo otrzymuje odpowiedz, ze byly transportowane luzem i sie
> porysowala. Cos mi tu smierdzi (choc moze nie powinno)...
>
> Jakie jest faktyczne pochodzenie "lezakow" ? Czy nie jest to rasowany

Roznie z tym bywa tez sie interesowalem tymi monitorami, miedzy innymi
Iiyama, ponizej moje zapytanie do przedstawiciela na Polske Iiyamy oraz
odpowiedz.
Dodam tylko, ze monitory byly sprzedawane na Allegro, ale z opakowaniem
instrukcja itd., ale po ceinie znaczaco nizszej niz standardowa.

> [...]
> przykladowej aukcji
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29086056 oraz cytat
> " Monitor ten jest lezakiem magazynowym firmy iiYAMA i posiada 12 m-cy
> gwarancji prducenta. W razie jakichkolwiek klopotów z poprawnym dzialaniem
> sprzetu wystarczy zadzwonic pod tel. serwisowy a kurier zabierze monitor z
> domu i przywiezie juz sprawny (gwarancja door-to-door)"
> Glównie intersuje mnie , czy monitory te pochodza z Panstwa, oficjalnego
> kanalu dystrybucji, a jesli tak to czy sa pelnowartosciowe i dlaczego maja

odpowiedz:

>Witam
>Firma Tech-COM jest firmą siostrzaną firmy ICO Komputer w Warszawie, która
>jest
>naszym autoryzowanym partnerem
>Monitory pochodzące z tego źródła w są dostarczane przez iiyam Polska Sp. z
>o.o.
>Pozdrawiam
>Jacek Kuźma

ja rowniez pozdrawiam