Re: Wroclaw, P4 3,06 z HT

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 08:47:01 MET DST

> Tak w gwoli wyjasnienia. Procesor ktorego szukam jest jedynym procesorem
> na
> szynie 533 (133) posiadajacym HT. Mam stara plyte ABIT BD7II-RAID i stare
> pamieci DDR266 i myslalem nad przyspieszeniem kompa dajac mu koma w
> postaci
> takiego procesora. Jednak nie widze go na rynku i maleja moje szanse na
> jego
> odnalezienie. Poczekam pol roku i wymienie wszystko. No szkoda.

Jest do nabycia Northwood 2,4 GHz z HT i FSB 800 MHz - sam takowego szukam
na mojego Asusa P4PE z i845PE bo Prescoty nie są obsługiwane (a szkoda bo
jest tego masa i tanie są). Ehh polityka intela. Dwa lata mam płytę i nic
już nie mogę na nią wsadzić (nie całe 2 lata). A i tak za chwilę wejdzie BTX
albo inny GTX i wszystko od nowa ;-)

--
Mariusz