Re: Wroclaw, P4 3,06 z HT

Autor: byru <mbyrczek_at_pf.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 10:14:15 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ck039a$8vm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Oj bzdury piszesz, że czytac się nie chce. HT było dawno przed FSB 800 MHz
>
> --
Tak w gwoli wyjasnienia. Procesor ktorego szukam jest jedynym procesorem na
szynie 533 (133) posiadajacym HT. Mam stara plyte ABIT BD7II-RAID i stare
pamieci DDR266 i myslalem nad przyspieszeniem kompa dajac mu koma w postaci
takiego procesora. Jednak nie widze go na rynku i maleja moje szanse na jego
odnalezienie. Poczekam pol roku i wymienie wszystko. No szkoda.

U niemieckich dystrybutorow procesor jest wyceniony wyzej niz jego 800tkowe
odpowiedniki.

Byru