Re: Wroclaw, P4 3,06 z HT

Autor: Glogmak <glogmak_at_spam-master.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:36:01 MET DST

Użytkownik Mariusz napisał:

> Oj bzdury piszesz, że czytac się nie chce. HT było dawno przed FSB 800 MHz

nie chcesz czytać to nie czytaj nikt cię nie zmusza . Z tego co ja wiem
były płytki które obsługiwały HT i chodziły na max 533. Sam mam taka
płyte Epox 4PEAD i jak ją kupowałem chciałem dokupic na nią procka.
Byłem w kilku sklepach i powiedziano mi że sa procki z HT ale na 800 FSB
a na 533 nie ma więc dla tego tak napisałem. Poczytałem
http://www.benchmark.pl/ i teraz wiem że zrobili mnie w balona :)

--