Re: Modem Neostrada i zlacze Usb Problem Pilne Co robic...?

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:29:42 MET DST

> Witam!
>
> Kumpel wlasnie sobie zamowil zestaw instalacyjny Neostrady i dostal modem
> Usb Thomson ST330, ktory u niego nie dziala - w skrocie wyjasnie: modem na
> innych kompach dziala wiec jest sprawny, usb w jego komp dziala bo np.
> aparat cyfrowy dziala, modemu nie wykrywa w ogole, nawet diody na nim sie
> nie swieca po podloczeniu, sprawdzane u niego na Win Xp i Win 98 na obu to
> samo wiec wykluczam problem sterownikow i to, ze usb nie dziala poprawnie bo
> dziala - tylko nie z tym modemem (inny modem od neo usb podlaczalismy i tez
> [...]

Mam tą samą płyte ale modem Sagem. Też straszne problemy z neo z tym że u mnie
diody sie świecą i tylko co jakiś czas zrywa połaczenie. Pewny jesteś że
przewód telefoniczny jest dobrze podłączony, właściwe kabelki?
Z tego co opisujesz to wygląda raczej na brak połączenia z linią telefoniczną.

U mnie pomogło (w sensie zmniejszenia częstotliwości zrywania połączenia)
wgranie sterów do USB 2.0 do via, flash biosu na K7VZA10B

pozdrawiam