Re: Modem Neostrada i zlacze Usb Problem Pilne Co robic...?

Autor: Chilum Orr <chilum.orr_at_neostrada.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 13:36:11 MET DST

07-10-04 from chilum v.1.2:

Cze!

Na początku chciałem się przywitać ,jako,ze to mój pierwszy post.

Witam Was wszystkich pięknie!

> U mnie pomogło (w sensie zmniejszenia częstotliwości zrywania
połączenia)
> wgranie sterów do USB 2.0 do via, flash biosu na K7VZA10B

Jako,ze również korzystam z Neo128 by Sagem chciałem tylko zapytać:"Czy
korzystasz z aplikacji dostępowej dostarczanej przez &TP razem z modem,tzn
Wanadoo".
Jesli tak,to proponuję utworzyć połączenie bezpośrednio przez modem ,a
Wanadoo -uniinstal.
Jak długo(a nie długo to trwało :-)) łączyłem się przez Wanadoo zrywanie
było normą.
Od czasu jak zrezygnowałem z jej pośrednictwa,nie zerwało mi ani razu.
Od lipca.

greetz

Chilum Orr

--