Modem Neostrada i zlacze Usb Problem Pilne Co robic...?

Autor: BArtek <bartek10_at_poczta.fm>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 23:08:13 MET DST

Witam!

Kumpel wlasnie sobie zamowil zestaw instalacyjny Neostrady i dostal modem
Usb Thomson ST330, ktory u niego nie dziala - w skrocie wyjasnie: modem na
innych kompach dziala wiec jest sprawny, usb w jego komp dziala bo np.
aparat cyfrowy dziala, modemu nie wykrywa w ogole, nawet diody na nim sie
nie swieca po podloczeniu, sprawdzane u niego na Win Xp i Win 98 na obu to
samo wiec wykluczam problem sterownikow i to, ze usb nie dziala poprawnie bo
dziala - tylko nie z tym modemem (inny modem od neo usb podlaczalismy i tez
nie dziala wiec kompletnie nie wiem o co chodzi) kumpel zalamany ja nie wiem
jak mu pomoc. Ktos sie spotkal juz z czyms tak bardzo dziwnym? Wydaje mi
sie, ze cos z plyta glowna jest nie tak (ECS K7VZA VIA KT133A). Jezeli ktos
wie jak mozna tu cos pomoc to prosze o odp bo zostalo z umowy tlyko 8dni na
to, zeby sie zarejestrowac innaczej bedzie trzeba zwrocic modem.