Re: Fala problemow windows (dysk, windows xp , dzwiek)

Autor: Geralt <geralt_at_>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 20:52:31 MET DST

Witam!

Udalo mi sie doprowadzic do stanu uzywalnosci komp. Nie potrzebnie bawilem
sie w wymiane kabli i odlaczanie kontrolera itp. Tylko porysowalem obudowe
i przezylem gehenne probujac znowu zamontowac chlodzenie na mostek polnocny
(odskoczyl w powietrze - takie rewelacyjne mocowanie mam ;) ). Teraz komp
chodzi szybko i z dobrym dzwiekiem. Wlacza sie tez windows bardzo szybko.

Jest jeden problem:
Za kazdym restartem chce mi instalowac kanal IDE i mowi ze steroeniki nie
sa przenaczone dla tej platformy i urzadzenie moze nie dzialac poprawnie.
Za nic nie moge zainstalowac sterownikow :(. Choc jak mowie komp juz bez
tego chodzi szybko. Czy ktos wie co z tym zrobic i jak zainstalowac
sterownik? Moze w trybie awaryjnym?

Geralt