Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 08:04:12 MET DST

"Agent Orange" <agent_orange@poczta.onet.pl> wrote in message
news:qtjjfctv5bn5$.tiu4ig04ywmd.dlg@40tude.net...

> sorry, pomyliłem się, z X'ami miałem tylko jeden problem z monitorem,
> który
> musiałem ustawiać przez kilka godzin, ale później jakoś wyświetlał - z
> ledwo widocznymi, męczącymi smugami wzdłuż ekranu, których nie dało
> się
> wyeliminować po grzebaniu w Xconf i ustawieniach monitora (monitor nie
> był
> na liście)... a dokładniej chodziło mi o konsolę - sorry, pomyłka.
> Konsola
> na 17" monitorze LCD to czysta żenada... a jak mi nie wierzysz i
> [...]

Zaraz zaraz, czy twoj monitor ma DVI, czy DSUB i pod co podlaczasz? A i
jaka karta grafiki? A ogolnie u mnie, w menu mam przycisk auto
konfigure, ktorego musialem uzyc gdy zmienilem karte grafiki - bo obraz
byl przesuniety o 1 cm gdy uruchamialo sie cos w 75Hz, ale jak mowie,
ten przycisk i wszysko wrocilo do normy na stale. Tylko zawsze mam
jasnosc ustawiona na 0, a kontrast na 45%. A i moja 15" ma tylko DSUB.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl