Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 07:56:53 MET DST

"Agent Orange" <agent_orange@poczta.onet.pl> wrote in message
news:12ekvl1wgdii8.1pl14kuhaclzb$.dlg@40tude.net...

> tak właśnie twierdzę. Przeczytaj sobie warunki gwarancji. Są podobno
> jakieś
> normy okreslające, że na taką a taką matrycę tyle i tyle piskeli może
> być
> wypalonych, a powyżej tej wartości reklamacja jest uwzględniana i
> wymieniają Tobie matrycę. Ja miałem Samsunga z wypalonym jednym
> pikselem i
> uwierz mi obraz przy jakiejkolwiek animacji był tak spier*** że byłem
> gotów
> wywalić ten nowy monitor na śmietnik. Jeden piksel naprawdę potrafi
> [...]

A ja zanic nie zmienil bym swojej 15" LCD MARVIN, no chyba, ze na cos
wiekszego. BTW mam ten monitor juz ponad rok i brak jakichkolwiek
uszkodzen, jedynie ekran musze przetrzec, bo juz troche brudny. A
odnosnie wymiany monitora za 1 piksel, to IIJAMA ma cos takiego.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl