Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 17:57:14 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2004 21:41:35 +0000 (UTC), Tomasz Potega napisał(a):

> coraz mniejszy problem - matryce naprawde sa szybkie...

być może, ale przez ostatnie 0,5 roku macałem na biurku dwie siedemnastki
za 2100 każda i obydwie miały obraz do d*** zdaję sobie sprawę, że
dopłacając 500 zł można mieć już coś lepszego, ale przyznasz, że jeżeli
porównuje się CRT za 1500 i parametry obrazu, to daje dużo do myślenia...

> zechcesz przyblizyc?

sorry, pomyliłem się, z X'ami miałem tylko jeden problem z monitorem, który
musiałem ustawiać przez kilka godzin, ale później jakoś wyświetlał - z
ledwo widocznymi, męczącymi smugami wzdłuż ekranu, których nie dało się
wyeliminować po grzebaniu w Xconf i ustawieniach monitora (monitor nie był
na liście)... a dokładniej chodziło mi o konsolę - sorry, pomyłka. Konsola
na 17" monitorze LCD to czysta żenada... a jak mi nie wierzysz i myślisz,
że coś kręcę, to wpisz proszę hasło w googlegroups i zobacz co ludzie
wypisują na ten temat. Kiedyś miałem 15" LCD, która była w specyfikacji
obsługiwanego sprzętu i działała bezbłędnie tak pod X'ami jak i pod
konsolą... czyli tutaj nie ma reguły, ale obecnie nie jestem zadowolony, a
grzebałem dość sporo w ustawieniach odświeżania i innych parametrach i
jedyne co udało mi się osiągnąć, to przesunięcie ledwo widocznych smug w
lewo albo prawo :) a na te smugi zwróciłem uwagę, jak zaczęły mi "wypływać
oczy"... okazało się, że są obszary ekranu, gdzie czcionka jest delikatnie
rozmyta. Pzdr

--
"Agent Orange"