Re: Eksplorer 3.0 vs MX 510

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:53:44 MET

Niejaki Piotr twierdzi jakoby:

> Po mojemu da sie uzywac, ale ja nie jestem leworeczni i tylko tak chwile
> sprobowalem. Jedyna przeszkoda to klawisze na prawej krawedzi, mozna je
> przypadkowo uruchamiac.

Ok, cieszę się. Przypadkowe uruchamianie przycisków na pewno nie będzie
aż tak uciążliwe.

> PS. A co za roznica jaki kolor? Czerwone mialy isc do USA ale poszly oba
> kolory.

Właśnie sprawdzam, jaką różnicą jest kolor. Jak dotąd znalazłem sporo
doniesień o piszczeniu (na newsach jest kilka), i wszystkie siłą rzeczy
były niebieskie (wtedy czerwonych w Polsce jeszcze nie było). Dla mnie
wygląda to na wypuszczoną serię z walniętą jakąś elektroniką. Tak więc
sprawdzam gdzie mogę, czy pogłoski o piszczeniu są prawdziwe :)

Mam zamiar nabyć sobie właśnie taką mysz. Po tym, jak padł mi w ciągu 5
lat trzeci A4Tech, postanowiłem, że koniec z tanim szajsem. Wacham się
pomiędzy MX510 a MSIE 4.0. Powoli skłaniam się w kierunku MXa, i być
może właśnie jego sobie nabędę :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//