Re: Eksplorer 3.0 vs MX 510

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 19:03:37 MET

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> To ja się spytam tak przy okazji :) Po pierwsze: Niektórzy twierdzą,
> jakoby im ta mysz cichutko piszczała :)

Mam czerwona i nie piszczy, przykladalem do ucha i od wewnatrz i z
grzbietu - mam cicho w pokoju.

> Po drugie: Mysz ta nie przygasa swojej diody (prawda >to?) i cały czas
> świeci tak samo. Czy jest to uciążliwe?

Mialo to znaczenie w eksplorerze bo tam bylo swiatelko na zewnatrz i dawalo
po oczach, tu nie ma i jezeli nie masz szklanego blatu, to wogole nie widac,
ze swieci.

>Po trzecie: Mojego komputera używa od czasu do czasu >osoba leworęczna. Czy
>jest możliwe w miarę (powtarzam, w miarę) używanie >tej myszy lewą

Po mojemu da sie uzywac, ale ja nie jestem leworeczni i tylko tak chwile
sprobowalem. Jedyna przeszkoda to klawisze na prawej krawedzi, mozna je
przypadkowo uruchamiac. Bo tak to nawet ergonomiczna, he, he, he.
Dodalbym jeszcze troche o sterownikach, tez lepiej mi sie widza niz w
eksplorerze.
pozdrawiam
Piotr
PS. A co za roznica jaki kolor? Czerwone mialy isc do USA ale poszly oba
kolory.