Re: Eksplorer 3.0 vs MX 510

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 22:47:26 MET

Wojciech Michalczuk wrote:
[cut]
> Właśnie sprawdzam, jaką różnicą jest kolor. Jak dotąd znalazłem sporo
> doniesień o piszczeniu (na newsach jest kilka)[...]

Zaintrygowalo mnie to piszczenie :)
Sprawdzilem w swojej myszce - mimo, ze DualOptical.
Heh jak przyloze ucho do myszki, to:
W trybie czuwania (lasery sa przyciemnione) slysze buczenie - jak przy
transformatorze
W trybie pracy (lasery swieca pelna moca) slychac piszczenie.

BTW, nie ma to jak Logitech. Kupilem ta myszke zaraz po premierze (2 -
3lata temu?), dzis plastik juz troche porysowany, ale optyka dziala jak
w nowej :)

--
www.amit.pl // FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.tee9o.prv.pl // konfiguracja QoIP dla USR9105/9106