Re: Eksplorer 3.0 vs MX 510

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 18:44:35 MET

Niejaki Piotr twierdzi jakoby:
> Poszedlem do sklepu i nabylem MX510 i kurde szok, bylem
> zadowolony z poprzedniej bo nie mialem logitecha. :-))

To ja się spytam tak przy okazji :)

Po pierwsze: Niektórzy twierdzą, jakoby im ta mysz cichutko piszczała :)
Tak więc, jeślibyś mógł, wyłącz wszystko co hałasuje bądź muzykę
puszcza, przyłóż mychę do ucha wewnętrzną stroną i sprawdź, czy problem
piszczenia występował tylko w starszych egzemplarzach? Masz czerwoną czy
niebieską?

Po drugie: Mysz ta nie przygasa swojej diody (prawda to?) i cały czas
świeci tak samo. Czy jest to uciążliwe? Czy w nocy mysz ta nie daje zbyt
bardzo po oczach?

Po trzecie: Mojego komputera używa od czasu do czasu osoba leworęczna.
Czy jest możliwe w miarę (powtarzam, w miarę) używanie tej myszy lewą
ręką? Czy jest tak skonstruowana, że jakbyś jej lewą ręką nie trzymał,
to używać się nie da?

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//