Eksplorer 3.0 vs MX 510

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 18:12:05 MET

Jak w tytule mysz microsoftu ekspolrer 3.0 po dwoch latach zaczela fiksowac.
Chyba jakies zwarcie bo nie moglem wlaczyc aplikacji - otwierala sie i
zamykala. Jakbym wykonywal podwojne klikniecie, czasami uniemozliwialo to
normalna prace. Poszedlem do sklepu i nabylem MX510 i kurde szok, bylem
zadowolony z poprzedniej bo nie mialem logitecha. :-))
Teraz mam i musze powiedziec, ze jestem pod wrazeniem jakosci wykonania,
precyzji dzialania i funkcjonalnosci. Mam ja dopiero dzien a juz nie
chialbym miec spowrotem eksplorera, he, he, he. Czasami warto tak sie
przesiasc w biegu bo porownania, ktorem mam nie odda zaden test.
pozdrawiam
Piotr