Re: A7N8X-X i 13,5V zamiast 12,5 :[

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 16:52:08 MET

On Sun, 31 Oct 2004 13:50:33 +0000 (UTC), "Pawel Rozynek"
<kombo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Mam plyte Asusa A7N8X-X i program PC-Probe (BIOS rowniez) wskazuje mi, ze mam
> zle napiecie na plycie o ponad 1V. Jest to zupelnie nowa konfiguracja prosto

Zanim zaczniesz siać panikę, weź porządny multimetr i zmierz to
napięcie. Rozrzut parametrów elementów mających wpływ na pomiar
napięcia na płycie nie jest zerowy. Jeśli przyjmiesz, że czujnik ma
błąd rzędu 5% (dokładność wskażnika) to teoretycznie wynik może różnić
się nawet o 1.2V na dwóch egzemplarzach tej samej płyty i tym samym
zasilaczu.
Oczywiście sam zasilacz zawsze warto wymienić na lepszy :-P

--
Pozdrawiam
  Bartek