A7N8X-X i 13,5V zamiast 12,5 :[

Autor: Pawel Rozynek <kombo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 14:50:33 MET

Mam plyte Asusa A7N8X-X i program PC-Probe (BIOS rowniez) wskazuje mi, ze mam
zle napiecie na plycie o ponad 1V. Jest to zupelnie nowa konfiguracja prosto
ze sklepu i jestem tym zaniepokojony. Czy ktos z grupowiczow mial podobny
problem i moze cos poradzic? Czy to wina zasilacza? A moze ustawien BIOSu badz
wadliwej plyty glownej? Dodam, ze osoba uzytkujaca ten komputer skarzy sie na
niestabilnosc niektorych aplikacji, a przedewszytkim na dziwne zachowanie
urzadzen USB, ktore przy tej samej konfiguracji bez problemow na innych
komputerach sie wykrywaly a tutaj nie.

Dziekuje za odpowiedzi

--
PR