Re: Mrugająca dioda zasilania... cd :)

Autor: Solar <solar91_at_BEZTEGOop.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 18:03:22 MET

> Od pewnego czasu (w sumie nie jestem pewien, od kiedy - od podłączenia Neo
> przez modem USB albo od demontażu i montażu PC /zmiana chłodznia na
mostku,
> procku, karcie graficznej) po wyłączeniu zasilania dioda Power mruga. Przy
> włączonym komp. oczywi

Cholera, odkryłem shortkey do wysyłania postów ;)

cd
... oczywiście się pali, przy włączonym wygaszaczu ekranu też mruga, tak
samo, jak przy wyłączonym komputerze. Bardzo się mi wydaje, że wcześniej, po
wyłączniu, po prostu gasła. Nie było tak, czy coś zmieniło się/zmieniłem ja?

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424