Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik płyt ?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 14:43:33 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Generalizowanie na podstawie własnych jednostkowych doświadczeń jest
> bezsensowne. Ja też mogę napisać, że "mam nagrywarkę DVD firmy LG, która
> działa świetnie". Co z tego wynika? Ano nic, bo moja to 4120, a Ty
> piszesz zapewne o innym modelu.

No dobra, napiszę o jakim modelu pisałem - GSA-4120B. Przy zakupie
sugerowałem się wrześniowym wydaniem CHIPa. Nie miałem dobrej opinii o
napędach LG. Zawsze jak coś się działo z płytami u znajomych to zawsze w
napędach firmy LG. Cóż, myślałem, że test w czasopiśmie z tradycjami
jest wiarygodny i LG się poprawiło. Kolejny raz potwierdza się opinia,
że producenci dają w łape testerom w postaci chociażby przejścia na
własność testowanego urządzenia i gadżetów firmowych.