Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik p³yt ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 15:49:51 MET

U¿ytkownik "archie" <archie.am@Qwp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:cm2pvc$20kh$1@news.mm.pl
> Michal Kawecki napisa³(a):

> No dobra, napiszê o jakim modelu pisa³em - GSA-4120B. Przy zakupie
> sugerowa³em siê wrze¶niowym wydaniem CHIPa. Nie mia³em dobrej opinii o
> napêdach LG. Zawsze jak co¶ siê dzia³o z p³ytami u znajomych to
> zawsze w napêdach firmy LG. Có¿, my¶la³em, ¿e test w czasopi¶mie z
> tradycjami jest wiarygodny i LG siê poprawi³o. Kolejny raz potwierdza
> siê opinia, ¿e producenci daj± w ³ape testerom w postaci chocia¿by
> przej¶cia na w³asno¶æ testowanego urz±dzenia i gad¿etów firmowych.

Akurat o tej nagrywarce mam bardzo dobre zdanie. Twoje problemy mog±
wynikaæ po prostu st±d, ¿e trafi³ Ci siê uszkodzony b±d¼ ¼le zestrojony
egzemplarz. Na forum http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?f=91 te¿
nie widaæ postów, które by potwierdza³y s³ab± jako¶æ tego napêdu czy te¿
problemy z kompatybilno¶ci±, jest za to du¿o od ludzi zadowolonych z jej
zakupu.

/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/