Re: Jaka p造ta pod P4 i SDRAM ?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 09:55:43 MET DST

Maciek <foto.amator@interiadod.pl> wrote:
> ja nie kupowalem ale nie zawsze ja decydowalem o zakupach i jak sie juz
> pojawil jakis AMD to zawsze byly z nim problemy.

a moze to tak, ze jak sa problemy ze sprzetem intela, to jest "glupia winda,
zle sterowniki, etc.", a jak takie amd - wiadomo, procesor...

> przywiazanie do dobrej marki nie jest niczym zlym a wydajnosc to nie
> wszystko liczy sie tez niezawodnosc.

ten temat czesto sie przejawia - ale jakos nikt tej wyzszej niezawodnosci
intela nie potrafi wykazac.

> Fiat 126p tez mial swoich fanow ktorzy uwazali go za samochod ;-) i bardzo
> chwalili!

zalezy do czego porownac - bo jesli do braku samochodu, to faktycznie
- nie jest to zle urzadzenie ;) do maluchow wielu wlascicieli mialo
stosunek sentymentalny...

> Do AMD najbardziej zraza mnie podawanie czestotliwosci zegara nie takiej
> jaka jest tylko jakiejs wartosci wyssanej z palca. Moim zdaniem jest to
> nieuczciwe zwlaszcza w przypadku klientow krorzy za bardzo nie znaja sie na
> sprzecie.

faktem jest, ze amd przesadza z ratingami - ale dla zwyklego zjadacza chleba
nie ma wielkiej roznicy - czy kupi procesor oznaczony jako 2800+,
czy celerona northwood 2,8 GHz - a dopiero ten drugi to paskudne bicie
megahercami po oczach...

> Oczywiscie nie twierdze ze ktos musi kupic INTELA i ze ja pozjadalem
> wszystkie rozumy ale przedstawiam tu tylko swoja subiektywna opinie.

na co mozesz i liczyc z mojej strony :)

pozdrawiam,
shadow