Re: Jaka płyta pod P4 i SDRAM ?

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 08:44:36 MET DST

> jesli tak Ty, jak i zaden z kolegow nie probowal nic innego, no...
> to faktycznie zasada poparta doswiadczeniem.
ja nie kupowalem ale nie zawsze ja decydowalem o zakupach i jak sie juz
pojawil jakis AMD to zawsze byly z nim problemy. Nie twierdze ze wina byla
bezposrednio po stronie procesora ale nie wierze tez ze to tylko przypadek.
Podkreslam ze to bylo pare lat temu i wiem ze te procesory poprawily sie.
Wiec moze warto kupic AMD ale ja na pewno nie zaryzykuje :-)
> czasem jednak warto sprobowac czegos innego - byc moze bedzie taniej,
> wydajniej, badz jedno i drugie? zbytnie przywiazanie do danego producenta
> to kiepski pomysl - zasada poparta doswiadczeniem moim i kolegow.
przywiazanie do dobrej marki nie jest niczym zlym a wydajnosc to nie
wszystko liczy sie tez niezawodnosc. Fiat 126p tez mial swoich fanow ktorzy
uwazali go za samochod ;-) i bardzo chwalili!
Do AMD najbardziej zraza mnie podawanie czestotliwosci zegara nie takiej
jaka jest tylko jakiejs wartosci wyssanej z palca. Moim zdaniem jest to
nieuczciwe zwlaszcza w przypadku klientow krorzy za bardzo nie znaja sie na
sprzecie.
Oczywiscie nie twierdze ze ktos musi kupic INTELA i ze ja pozjadalem
wszystkie rozumy ale przedstawiam tu tylko swoja subiektywna opinie.

Maciek