Re: radeon 9600 pro i taktowanie

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 09:53:42 MET DST

> z 400/600 powinien byc Gigabyte
> ja zas polecam GeCube 9550 Extreme
> 400/500 i Samsungi 2.8 ns (tez zostalem namowiony :) i kosztuje 400
> zl :)

ja sie zorientowałem że cos jest nie tak gdy wszystkozaczęło sie sypać:
1. karta sama pozmieniała wielkośc obrazu na monitorze (wcześniej jak
bootował obraz był na fuul screen a teraz jest na 2/3 ekranu tylko jest
zmniejszony i ustawienia na monitorze nic nie pomagają :()
2. karta mimo braku podłączonego telewizora wykrywa go !!!!! tzn zamiast
przekreslonej wtyczki jest monitor i aktywny przycisk myszkowy włącz
3. podczas gry w raymana 3 (!024x768 występują arty - co jakieś 10 sekund
przez cały ekran przeskakuje taki piorunek )
4. przy zmianie rozdzoelczości ekram potrafi zostac cały szary z poziomymi
paskai bardzo cienkimi i gdy najde myszką na miejsce gdzie przycisk być
powinien sam przycisk się pojawia i po kliknięciu obraz wraca do normy)
5. gry które chodziły dobrze jakiś czas temu teraz klatkują w tych samych
ustawieniach.

zmiana systemu czy sterów nic nie daje :(
był win xp prof , win xp prof sp1. + stery dostarczone na płytce lub
najnowsze z neta i dalej nic żadnej poprawy :(.

karta miała byc od początku 400/600 więc cos jest nie tak. szukając w necie
karty po oznaczeniach z pudełka wyszło że mam rację i ma ona 400/600 ,
niestety na karcie mam jakies szajsungo 4,0 ns , i wogóle nie wiem co jest
grane.
za jakąś godzinke jade do gościa z całym kompem i niech się martwi. ja mam
mieć dzis dobrego kompa!!!

jesli milibyscie jakies uwagi co mam przy nim robic wymaga to walcie jeszcze
przez godzine

pozdrawiam