Re: Jaka płyta pod P4 i SDRAM ?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 23:46:47 MET DST

Maciek <foto.amator@interiadod.pl> wrote:
> jestem informatykiem od 6lat kupilem w swoim zyciu duzo komputerow i jeszcze
> nigdy nie kupowalem procesorow AMD wiec nic nie moge o nich powiedziec :-(

nie ma sie czym chwalic :P

> Z tego co wiem do gier sa lepsze ale do obliczen to P4 na pewno jest
> lepszy.

moze do kodowania filmow, i do tego dzieki sse. ale akurat w kwestii x87
to P4 sporo odstaje od konkurencji... negatywnie.

> Ja wyznaje zasade poparta doswiadczeniem moim i kolegow ze najlepiej kupic
> Procesor Intel chipset Intel i do tego jakas firmowa plyta.

jesli tak Ty, jak i zaden z kolegow nie probowal nic innego, no...
to faktycznie zasada poparta doswiadczeniem.

czasem jednak warto sprobowac czegos innego - byc moze bedzie taniej,
wydajniej, badz jedno i drugie? zbytnie przywiazanie do danego producenta
to kiepski pomysl - zasada poparta doswiadczeniem moim i kolegow.

pozdrawiam,
shadow