Re: taki zestaw?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 05:46:14 MET DST

Sat, 2 Oct 2004 12:58:25 +0200, na pl.comp.pecet, Kudłaty napisał(a):

> Czy może lepsza będzie płyta: ASRock K7VT6 - KT600, SATA (skąd wziąć port
> gier do tej płyty? jest w zestawie?)

Portu gier raczej nie będzie, trzeba dokupić np. SB Live!. A płytę lepiej
kup na KT600, bo o SiSie to różne rzeczy mówią...

> Obie niby mają dźwięk 5+1, ale w instrukcji znalazłem, że jest line in, line
> out i mic, więc jak się podłącza dodatkowe głośniki?

Dodatkowe głośniki podłącza się właśnie do Line In i Mic oraz zmienia się
ustawienia w sterownikach. Prawdopodobnie można też dokupić dodatkowe
wyjścia audio, wtedy Line In i Mic zostaną do dyspozycji.

> Czy na tej karcie grafiki mogę mieć inny obraz na telewizorze i inny na
> monitorze? Na przykład na monitorze edytor tekstu, a na telewizorze film?

Chyba jest takie coś możliwe, ale nie próbowałem (jak podłączam kompa do
TV, to monitor mam odłączony - TV mam w innym pokoju).

> Czy karta grafiki Riva TNT2 M64 32MB da radę na tej płycie? (karta ma 2
> wcięcia, więc wnioskuję,że na AGP4x da radę - mam rację?) Wtedy mógłbym
> odłożyć grafikę na kolejny miesiąc co by mi trochę zakupy ułatwiło. Czy
> jeśli jestem w stanie wsadzić kartę w slot na płycie, to znaczy, że ona jej
> nei zniszczy, czy jednak mimo, że pasuje, to spalę płytę?

Sprawdź w instrukcji karty graficznej, czy nie trzeba jakieś zworki
przestawić. Ale jak ma 2 nacięcia, to będzie raczej miało AGP x2/x4.

--
Pozdrawiam
MadMan