Re: Znaki na klawiaturze- przy starcie.

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 05:36:56 MET DST

W artykule <cjq9go$jad$1@news.onet.pl> lew napisal(a):

odwróce odpowiedzi:
problem dyskietki startowej Win98 udało sie załatwić :)
okazało sie, że w pliku config.sys było podwójne odniesienie do klawiatury
keybrd.com i keybrd2.sys.
Skasowałem keybrd2 i jest dobrze.
:) dzięki.

> co do polskich znakow pod konsola sprobuj ustawic mape klawiatury na
> "pl2" (nie "pl" jak np. w KDE) i wybrac czcionke konsoli z rodziny "latin2"

mi chodzi o _pierwszy_ kontakt z Knoppixem
juz przy samym bootowaniu knoppixa.

 zamiast Y-to z, i odwrotnie, i wszystkie inne znaki tez pochrzanione...
jak przebrne przez te przekręcone literki, i za-bootuje- dalej mam już OK.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848