Re: Jaka p造ta pod P4 i SDRAM ?

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:53:32 MET DST

> Je郵i w takim kierunku, to:
>
> 1. Intel P4 (jaki) czy Athlon (jaki) ?
>
> 2. W konsekwencji jak p造ta g堯wna... ???
jestem informatykiem od 6lat kupilem w swoim zyciu duzo komputerow i jeszcze
nigdy nie kupowalem procesorow AMD wiec nic nie moge o nich powiedziec :-( Z
tego co wiem do gier sa lepsze ale do obliczen to P4 na pewno jest lepszy.
Ja wyznaje zasade poparta doswiadczeniem moim i kolegow ze najlepiej kupic
Procesor Intel chipset Intel i do tego jakas firmowa plyta.
Ta plyta ktora podalem jest dobra a do niej jakis P4
poczytaj tu:
http://www.chip.pl/arts/kth/kth_108794.html
i tu
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kth/kthar_106361.html
pozatym procesor i plyta to nie wszystkow wazne tez sa wydajne pamieci
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_72567.html

Maciek