Re: Klawiatura Logitech

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 21:39:41 MET DST

Halo, in news:cjp854$it1$1@inews.gazeta.pl, Wojciech Michalczuk hat
geschrieben:

> Wiesz... Te klawiatury ciężko jest ze sobą porównywać :)
> Osobiście posiadam Logitech Deluxe Access, która jest bardzo
> podobna do drugiej klawiatury. Jest to tradycyjna konstrukcja z
> wysokim skokiem. Mnie klawiatura ta odpowiada. "Wcisk" klawiszy
> jest odpowiedni - jest to mniej więcej wzorcowa klawiatura
> "tradycyjna"

Jest podobna ale to inne klawiatury. Z tego co znalazłem w internecie
"Logitech Media Keyboard" to przedstawiciel nowej serii klawiatur ze
znacznie poprawioną energonomią. Tu jest opis:
http://www.itpartner.pl/news/68571.html

Wygląda na to, że jest to kabelkowy odpowiednik bezprzewodowych
klawiatur LX500 i LX501.

> Ja wybrałbym klawiaturę tradycyjną. Tobie sugeruję udanie się do
> miejsca gdzie obie te klawiatury będziesz mógł obmacać -
> klawiatura jest na tyle indywidualną sprawą, że nie polecam
> kupowania jej w ciemno.

Tak będę musiał zrobić:-) Planowałem zrobić zakup przez internet bo na
Allegro można dostać te klawiaturki trochę taniej ale widzę że bez
pomacania się nie obejdzie;-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b