Re: Klawiatura Logitech

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 22:05:11 MET DST

Niejaki Pafnucy twierdzi jakoby:

> Jest podobna ale to inne klawiatury. Z tego co znalazłem w internecie
> "Logitech Media Keyboard" to przedstawiciel nowej serii klawiatur ze
> znacznie poprawioną energonomią. Tu jest opis:
> http://www.itpartner.pl/news/68571.html
>
> Wygląda na to, że jest to kabelkowy odpowiednik bezprzewodowych
> klawiatur LX500 i LX501.

Jak znam życie, to to całe poprawienie ergonomii sprowadza się do nowego
designu klawiszy multimedialnych oraz zastąpieniu normalnych "F-ów"
jakimiś kółkami (za co ta klawiatura przestaje mi się podobać).

Mogę się założyć, że podstawowa część jest identyczna z tą w Accesie
(gdyż mój Access również wyposażony jest we wspaniałą i wielce przydatną
technologię Logitech Zero Degree Tilt, o czym właśnie przed chwilą się
dowiedziałem :>)

> Tak będę musiał zrobić:-) Planowałem zrobić zakup przez internet bo na
> Allegro można dostać te klawiaturki trochę taniej ale widzę że bez
> pomacania się nie obejdzie;-)

No ja klawiatury w ciemno bym nie kupił. Zresztą czemu najpierw nie
obmacać, a następnie kupić przez Internet?

Jest jeszcze jedna kwestia. FlatX ma jedynie 5 czy 6 klawiszy
multimedialnych, a Media całą masę. Jeżeli nie zawsze wszystkie się
przydają, to akurat klawisze do sterowania odtwarzaczem multimedialnym
(u mnie Winamp) uważam za wielce przydatne :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//