Re: Klawiatura Logitech

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:08:02 MET DST

Niejaki Pafnucy twierdzi jakoby:

> 1. Logitech UltraX Flat Keyboard OEM
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8977
>
> 2. Logitech Media Keyboard
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13593

Wiesz... Te klawiatury ciężko jest ze sobą porównywać :)
Osobiście posiadam Logitech Deluxe Access, która jest bardzo podobna do
drugiej klawiatury. Jest to tradycyjna konstrukcja z wysokim skokiem.
Mnie klawiatura ta odpowiada. "Wcisk" klawiszy jest odpowiedni - jest to
  mniej więcej wzorcowa klawiatura "tradycyjna"

Pierwsza klawiatura jest za to przedstawicielem (najlepszym zresztą w
rozsądnej cenie, tak mi się przynajmniej wydaje) modnych ostatnio
klawiatur "notebookowych" - z uktrakrótkim skokiem. Niektórzy te
klawiatury bardzo sobie chwalą - i rzeczywiście, pisze się na tym, że
się tak wyrażę "bajerancko". Jest to jakaś odmiana od tradycyjnego
sposobu pisania. Tylko że jest pewien mankament - mnie po dwóch
godzinach używania klawiatury "notebookowej" zaczynają boleć stawy w
palcach. Odruchowo naciskam te klawisze tak jak robię to w normalnej
klawiaturze, i ze względu na niski skok całe uderzenie idzie na staw.

Ja wybrałbym klawiaturę tradycyjną. Tobie sugeruję udanie się do miejsca
gdzie obie te klawiatury będziesz mógł obmacać - klawiatura jest na tyle
indywidualną sprawą, że nie polecam kupowania jej w ciemno.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//