Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: Gofer. <zupelnie_at_fikcyjny.adres.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:35:54 MET DST

Piksele to jest jakiś tam problem, ale nie wszystkie monitory mają taki
defekt. Zawsze możesz zwrócić wadliwy monitor (sam to kiedyś zrobiłem z
Belineą). Poza tym najlepiej kupować w takim miejscu, żeby przed zakupem móc
dokładnie obejrzeć matrycę.
Czy chcesz przekreślić LCD tylko dlatego, że zdarzają się problemy z
wadliwymi pikselami?