Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:33:49 MET DST

Dnia Sun, 3 Oct 2004 15:57:36 +0200, Gofer. napisał(a):

> A może napiszecie coś o swoich LCD - jak się sprawują jeśli chodzi o takie
> parametry jak czas reakcji,smużenie, kąty widzenia, podświetlenie matrycy
> itp?

to ja coś napiszę: ja miałem kilka LCD modeli nie pamiętam: Samsunga 17,
NEC i teraz mam NEC 1701 i mówię: LCD to tandeta! Lepiej kupić sobie
najbardziej wypasiony CRT za połowę ceny "17 LCD i mieć w dupie wypalone
piksele, smużenie, problemy np w X'ach po linuksem... ale najbardziej
przesraną rzeczą są te pier*** wypalone piksele... to skreśla całkowicie
LCD. No, chyba że ktoś ma kasę i może sobie pozwolić na panel za powyżej
3000 zł.

--
"Agent Orange"