Re: jaka atramentówka?

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 19:32:33 MET DST

Dnia 2004-10-03 14:45, Użytkownik Nameless napisał:

> Chcę kupić dobrą (nie musi być tania) drukarkę atramentową (do stosowania z
> komputerem, nie potrzebne mi bajery z bezpośrednim drukowaniem z aparatu).
> Co polecacie??
>
> Zależy mi na bardzo dobrej jakości wydruków zarówno b/w jak i zdjęć i
> kolorowych....no i szybkość też by była istotna, a co ważne jak by była
> jeszcze cicha....
>
> Jakie macie typy?

ja proponuje zainteresowac sie ktoryms z canonow od i560 wzwyz...
na i560 masz 22ppm w czerni i chyba 14ppm w kolorze... kropla 2pl,
zasobniki oddzielne, tanie zamienniki, PictBridge (bezposredni wydruk za
pomoca funkcji druku aparatu), konkretny soft (EasyPhoto Print i EasyWeb
Print), a do tego bardzo cicha...

jednak jezeli zalezy ci na _bardzo_ wysokiej jakosci druku foto, to
lepiej zeby sie zainteresowac drukarkami 6-cio lub 8-mio atramentowymi
i960 lub i990 (6 atramentow), wrecz do drukarki i9900 (A3+;8
atramentow), a nawet mozna zaczekac, bo miesiac temu zaprezentowano w
USA cala game nowych drukarek iP (PIXMA) i zaczynaja sie one pojawiac
tez u nas... np. iP5000 ma krople 1pl i rozdzielczosc 9600x2400dpi, 5
atramentow (CMY + K pigmentowy i barwnikowy), zdjecie 4x6" drukuje w
36s., wbudowany druk dwustronny, 25ppm w czerni i 17ppm w kolorze...
wybor nalezy do ciebie...