BIOS do Gigabyte GA-7VAXFS pod Semprona.

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 18:52:14 MET DST

 Otóż mam taką płytę i kupiłem do niej w ciemno Semprona 2500. Wgrałem
zawczasu(procek jeszcze do mnie nie dojechał) bios wersja
FS7(Fujitsu_Siemens), ale nie jestem pewien czy dobrze rozpozna
Semprona, gdyż data biosu jest identyczna. Potrzebuję link do świeżego
BIOSa do tej płyty. Na stronie Gigabyta nie znalazłem nawet tego modelu.
Z góry dziękuję za zainteresowanie.

--
Pozdrówka! Kuba Calów
ROT13   GG#5482312